Wednesday 1 February 2012

Gembira dalam Duka !

Hyep blogger !!
ok.. the first thing I wanna says..
aku dah lama tak update blog kan..
huhuhu..
actually aku bz giler skarang neyh..
dengan kelas sampai malam..
n macam-2 lah..
al maklumlah..
Nak transformasikan poli..
terpakse tempuh..
huh!!
memang sengal...

Opss ! lebih-2 pulak aku..
ok..sebenarnyew aku nak cerita pasal title aku neyh..
hurmm..
hidup yang aku hadapi sekarang memang aku susa mao cakap..
banyak giler prob yang datang..
da settle satu.. 
satu lagi yang datang..

..BUT..
Alhamdulillah..dengan adanya orang-2 kat sisi aku..
Insyallah..
aku cuba untuk redha apa yang datang untuk uji aku..

..KERANA..

" Sesungguhnya Allah tidak akan menguji hambanya diluar
kemampuan mereka untuk hadapi perkara tersebut."

ok lah... 
Insyallah..
ada masa aku update lagi erh..
ngantok suda..
Nyte dear..

<3<3<3




No comments:

Post a Comment