Monday 13 February 2012

Sabtu & Ahad =)

Salam 1 Malaysia ..
sihat tak ?? hurmm .. 
hrap korang sihat walafiat ok ..

ok ! aku nak cerita pasal title aku kat atas tu ..
bermula hari sabtu ..
first ! aku pergi melawat kawan aku wat mini projek dyeorng kat ulu chepor ..
dah sampai sne trus amik pic .. huhu .. mke ske bergambar ..




cowy la yang neyh je ada kat dalam fon sue ..
t aku upload lagi yang lain ea .. 
jangan kecik ati ..

lepas balik dari situ FINA dan FINA cme SUE ..
mau pergi gunung Lang ..
pergilah sekejap ..
 inilah perangai kebudak-budakan kami ..


balik dari gunung Lang .. 
pergi POPULAR .. 
da macam ape ntah ..
kat POPULAR ...
Member kad kawan ta bole guna ..
makanan tak boleh amik .. 
sengal ayam betol .. 
da la berjam-2 nk cri barang .. huhuhu ..

ok da pnjang lebar aku citer pasal hari sabtu .. 
aku nk citer pasal hari AHAD pulak ..

bermulanya di pagi hari ..
kawan aku kejut bngun pagi ..
aku tak sedar !!! 
semangat aku nak ikut dyeowg buat Mini Projek dyeowng ..
lastly dyeowng amik aku dalam pkul 10.30 a.m ..

sampai sne sememangnyew aku xtaw nk buat ape ..
so byk DUDUK + MAKAN + GELAK-2 ..
lepas tu ..
dekat sana macam-2 ragam yang aku jumpa .. 
ada yang datang naik motor tapi berselubung dengan kain pelekat ..
SATU kain pelekat DUA orang ..
gila kan ?? 
bila ditanye knp datang pakai cm2 ..
dye jawab sebab xd penyandar ..
bongek sangat kan ??
huu ..
n selama 1 hari aku n kawan-2 dekat situ ..
macam-2 dugaan yang kteowng kna tempuh ..
dari panas plus penatnyew ..
tapi BEST sangat ..
susa nk dapat cmneyh lagi ..

oklah ! sampai sinie jela aq citer erh .. 
penat menaip ..
insyallah ..
ada masa aku update lagi erh ..
tata titi tutu ..
muahxx !!

No comments:

Post a Comment